Sunday, October 12, 2008

salam permulaan....

Assalamualaikum wbt...
pertama2 kali nye aku ade blog sendiri..ntah nape tergerak plak hati ni nak menaip kat blog ni...serasa ingin meluah kan segala yg terbuku dlm hati ini...
herm...mcm mn nak mule kan ye?
cerita psl kehidupan ku...
rasanya cukup la sekadar mengetahui serba sedikit sahaja tentang diriku kerana aku menaip di blog ini sekadar untuk meluah kan ape yg terbuku dihati yg aku sendiri xdpt nak luah kan dgn mult dan untuk berkongsi kepada sesiape yg sudi membaca blog aku ini. moga ape yg terluah dlm blog ni akan memberi sedikit sebanyak pengajaran untuk kite re nungi bersama.
aku seorang gadis biasa yg alhamdulillah dilahir kan sebagai seorang islam dan insyaallah akan terus berpegang dgn agama yg suci ini..TIADA TUHAN MELAIN KAN ALLAH DAN NABI MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH...
umur ku yg kian meningkat menambahkan kematangan dlm diri ku..sedikit sebanyak aku mula berubah...kalau dulu nya seorang gadis yg baru mengecapi 'hidup bebas' kini aku belajar sedikit demi sedikit daripada kebodohan diri ku sendiri...
aku banyak berdosa padanya, pada kedua ibu ayah ku dan kepada diri ku sendiri...
IKUT HATI MATI, IKUT RASA BINASA... tp itulah yg aku ikut2 kan sgt...
kata org nafsu muda...tanpa memikirkan akibat nya...aku dah jauh terlepas dari landasan...
tapi alhamdulillah aku kembali kepangkal jalan dan telah kembali kepada Nya..
tujuan ku coretkan semua ini bkn untuk membuka pekung di dada...tapi hanya sebagai luahan untuk tatapan bersama...manusia xlari dari membua kesilapan...dan alhamdulillah ku telah dibuka kan hati untuk terus metaati allah yg esa...ALHAMDULILLAH....moga aku akan terus dibukakan hati untuk terus menjadi umat yg menjauhi kemungkaran dan sentiasa mengingati allah...

No comments: