Monday, December 13, 2010

yuna-gadis semasa




ooh..begini rasanya cinta
bila dia mendahulukan kuasanya
dan aku begitu naif untuk dirimu kerna
ooh usia...

ooh...sekarang bukannya masa untuk kau ragu
salah siapa
dan engkau terlalu ego untuk diriku
kau memang begitu..

bukalah mata
ooh...yang selama ini kau pejamkan
dan lihatlah diriku

buanglah buanglah ooh...curiga yang telah lama kau simpan
yang mungkin memudaratkan mu
aku memang begitu
tetap seperti dahulu
terlalu menyayangi dirimu

kau mahukan gadis semasa
yang bisa memberikan kau segalanya
dan engkau tak mampu
melihat apa yang ada didepanmu

kau mahu perubahan dunia
tetapi pada aku kau sama saja
dan engkau terlalu ego untuk diriku
kau memang begitu

bukalah mata
ooh...yang selama ini kau pejamkan
dan lihatlah diriku

buanglah buanglah ooh...curiga yang telah lama kau simpan
yang mungkin memudaratkan mu
aku memang begitu
tetap seperti dahulu
terlalu menyayangi dirimu

bukalah mata
ooh...yang selama ini kau pejamkan
dan lihatlah diriku

buanglah buanglah curiga yang telah lama kau simpan
yang mungkin memudaratkan mu
aku memang begitu
tetap seperti dahulu
terlalu menyayangi dirimu

No comments: